Verzenden en retourneren

Verzending

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Wij streven om jouw bestelling zo snel mogelijk bij je thuis te bezorgen, normaal gesproken verzenden we jouw pakketje nog dezelfde dag en heb je jouw bestelling de volgende dag in huis. Bestellingen die verstuurd worden als brievenbus pakket en geplaatst zijn tussen zaterdag en zondag zullen op dinsdag worden bezorgd.

Indien een product onverhoopt niet bij ons op voorraad is dan zullen wij je zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 2 dagen hiervan op de hoogte stellen en je laten weten wanneer je jouw bestelling kan verwachten.

Woon je in België dan duurt het een dagje langer.
Woon je in Duitsland dan duurt het 2 á 3 dagen langer.

Welke verzendkosten hanteren we?

Onze producten worden voornamelijk verzonden met PostNL of DHL. Onze Matcha verzenden we bijna altijd als brievenbuspakketje. Bij grotere hoeveelheden en accessoires zoals matcha kloppers verzenden we dit als pakket.

De verzendkosten worden berekend aan de hand van je verzendgegevens tijdens het afrekenen, dat is het geldende verzendtarief voor jouw bestelling. Ter indicatie zie je hieronder de verzendtarieven die in de meeste gevallen zullen gerekend worden:

Brievenbuspakket: €4,25
Reguliere pakketpost: €5,95

Retourneren

Bij Hey Midori willen we dat je blij bent met je aankoop. Toch niet helemaal tevreden?
Geen zorgen, je hebt bij ons 28 dagen de tijd om je product terug te sturen.

Hoe werkt het precies?

Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heb je vervolgens nog eens 14 dagen om het product retour te sturen.

Het product moet ongebruikt zijn, in de originele verpakking zitten en in goede staat bij ons aankomen.

Aanmelden van een retour

Stuur een e-mail naar info@heymidori.nl met je bestelnummer, naam, het product dat je wilt retourneren en (optioneel) de reden van retour. Je ontvangt van ons de retourinstructies.

Verzendkosten & terugbetaling

  • De kosten voor retourzending zijn voor eigen rekening.
  • We adviseren om je pakket met een traceerbare verzendmethode te versturen.
  • Zodra we je retour in goede orde hebben ontvangen, betalen we het volledige orderbedrag (inclusief eventuele verzendkosten bij aankoop) binnen 14 dagen terug via dezelfde betaalmethode.

Retouradres

Hey Midori
Balgzand 15
3823ZG Amersfoort
Nederland


Let op: geopende of beschadigde verpakkingen, of producten waarvan de houdbaarheidsdatum is verstreken, kunnen niet worden geretourneerd. Tenzij aangetoond kan worden dat de houdbaarheidstermijn bij ontvangst al is verstreken.

Uitzonderingen op het retourrecht

  • Bij verzegelde producten, zoals onze matcha poeders. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn bij deze producten niet retourneerbaar.
  • Gebruikte accessoires kunnen om hygiënische redenen niet worden geretourneerd. Heb jij bijvoorbeeld je bij ons gekochte matcha klopper of matcha lepel gebruikt dan kun je deze niet meer retourneren.
  • Ben je ontevreden over één van onze producten, neem dan contact met ons op. We helpen je graag.
Winkelwagen
Scroll naar boven